Гарантійний ремонт техніки Whirlpool - ReStart Shop & Service Point

Гарантійний ремонт техніки Whirlpool

Гарантийный ремонт техники Whirlpool

Whirlpool — американський бренд провідного світового виробника побутової техніки. Перш ніж стати провідною корпорацією, Whirlpool поглинула чимало інших виробників та їхніх брендів, посиливши свої позиції на світовому ринку побутової техніки.

Придбання корпорацією Whirlpool в 2015р. компанії Indesit зробило її лідером серед європейських виробників і продавців побутової техніки, а також посилило глобальні позиції, як найбільшого світового виробника.

ТОВ «РЕСТАРТ СП» здійснює ремонт техніки Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston, а саме:

  • Холодильників,
  • Морозильних камер,
  • Посудомийних машин,
  • Пральних і сушильних машин,
  • Мікрохвильових печей,
  • Духових шаф,
  • Газових, електричних і індукційних поверхонь,
  • Газових і електричних плит.

Умови гарантійного обслуговування продукції Whirlpool, Indesit, Hotpoint-Ariston:

Кожен виріб Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston комплектується гарантійним талоном виробника. Щоб уникнути проблем, при покупці клієнт зобов’язаний перевірити правильність заповнення всіх даних в талоні. Незаповнений або неправильно заповнений гарантійний талон може бути причиною відмови в проведенні безкоштовного гарантійного обслуговування.

Основні поля, які обов’язково повинні бути заповнені, це:

  • Модель і серійний номер виробу (заповнюється вручну або наклеюється наклейка),
  • Дата продажу виробу,
  • Друк і реквізити продавця,
  • Підпис продавця,
  • Підпис покупця.

У разі проведення робіт з установки сервісним центром обов’язково заповнюються відповідні поля.

Техніка, вироблена компаніями Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston може комплектуватися різними видами гарантійних талонів, у залежності від бренду, країни виробництва і типу техніки.

Гарантійний талон — це книжка з умовами гарантії формату А4 або А5. Зазвичай вона синього, чорного або темно-червоного кольорів.

Українські гарантійні талони на техніку Whirlpool:

Пример гарантийного талона на технику Whirlpool - 1
Пример гарантийного талона на технику Whirlpool – 1

 

Пример гарантийного талона на технику Whirlpool - 2
Пример гарантийного талона на технику Whirlpool – 2

Також для здійснення гарантійного ремонту потрібно:

  • Наявність офіційного гарантійного талона, який повинен містити назву виробу або модель, серійний номер, комерційний або індустріальний код, дату продажу, печатку продавця;
  • Наявність фіскального або товарного чека продавця;
  • Дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в керівництві користувача.

Важливо! Для проведення гарантійного обслуговування, клієнту необхідно оформити заявку через гарячу лінію Whirlpool, Indesit або Hotpoint-Ariston за номером 0-800-30-20-30.

Дякуємо, що обрали ReStart!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *