Гарантійний ремонт техніки Ariston - ReStart Shop & Service Point

Гарантійний ремонт техніки Ariston

Гарантийный ремонт техники Ariston

Бренд Ariston починає свою багату історію від італійської сім’ї на прізвище Мерлоні. У 30-х роках XX століття Арістіде Мерлоні організував підприємство, яке займалось виготовленням ваг у місті Фабріано. У 1945 році Мерлоні почав виробництво електричних бойлерів і газових балонів під новою торговою маркою Merloni Elettrodomestici (Ariston).

У 2005 році концерн Merloni Elettrodomestici був перейменований в Indesit Company. На даний момент цій компанії належать бренди Ariston, Indesit, Hotpoint і Scholtes.

ТОВ «РЕСТАРТ СП» здійснює ремонт техніки Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston, а саме:

  • Холодильників,
  • Морозильних камер,
  • Посудомийних машин,
  • Пральних і сушильних машин,
  • Мікрохвильових печей,
  • Духових шаф,
  • Газових, електричних і індукційних поверхонь,
  • Газових і електричних плит.

Умови гарантійного обслуговування продукції Whirlpool, Indesit, Hotpoint-Ariston:

Кожен виріб Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston комплектується гарантійним талоном виробника. Щоб уникнути проблем, при покупці клієнт зобов’язаний перевірити правильність заповнення всіх даних в талоні. Незаповнений або неправильно заповнений гарантійний талон може бути причиною відмови в проведенні безкоштовного гарантійного обслуговування.

Основні поля, які обов’язково повинні бути заповнені, це:

  • Модель і серійний номер виробу (заповнюється вручну або наклеюється наліпка),
  • Дата продажу виробу,
  • Друк і реквізити продавця,
  • Підпис продавця,
  • Підпис покупця.

У разі проведення робіт з установки сервісним центром обов’язково заповнюються відповідні поля.

Техніка, вироблена компаніями Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston може комплектуватися різними видами гарантійних талонів, в залежності від бренду, країни виробництва і типу техніки.

Гарантійний талон — це книжка з умовами гарантії формату А4 або А5. Зазвичай вона синього, чорного або темно-червоного кольорів.

Гарантійний талон формату А4 на техніку Hotpoint-Ariston:

Пример гарантийного талона на технику Ariston
Пример гарантийного талона на технику Ariston

Відрізні корінці і місце для заповнення відомостей про встановлення формату А4 на техніку Hotpoint-Ariston:

Пример гарантийного талона на технику Ariston - 2
Пример гарантийного талона на технику Ariston – 2

Гарантійний талон формату А5 на техніку Hotpoint-Ariston:

Пример гарантийного талона на технику Ariston - 3
Пример гарантийного талона на технику Ariston – 3

Також для здійснення гарантійного ремонту необхідна:

  • Наявність офіційного гарантійного талона, який повинен містити назву виробу або модель, серійний номер, комерційний або індустріальний код, дату продажу, печатку продавця;
  • Наявність фіскального або товарного чека продавця;
  • Дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в керівництві користувача.

Важливо! Для здійснення гарантійного обслуговування, клієнту необхідно оформити заявку через гарячу лінію Whirlpool, Indesit або Hotpoint-Ariston за номером 0-800-30-20-30.

Дякуємо, що обрали ReStart!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *