Бренд Ariston починає свою багату історію від італійської сім’ї на прізвище Мерлоні. У 30-х роках XX століття Арістіде Мерлоні організував підприємство, яке займалось виготовленням ваг у місті Фабріано. У 1945 році Мерлоні почав виробництво електричних бойлерів і газових балонів під новою торговою маркою Merloni Elettrodomestici (Ariston).
У 2005 році концерн Merloni Elettrodomestici був перейменований в Indesit Company. На даний момент цій компанії належать бренди Ariston, Indesit, Hotpoint і Scholtes.
ТОВ «РЕСТАРТ СП» здійснює ремонт техніки Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston, а саме:
- Холодильників,
- Морозильних камер,
- Посудомийних машин,
- Пральних і сушильних машин,
- Мікрохвильових печей,
- Духових шаф,
- Газових, електричних і індукційних поверхонь,
- Газових і електричних плит.
Умови гарантійного обслуговування продукції Whirlpool, Indesit, Hotpoint-Ariston:
Кожен виріб Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston комплектується гарантійним талоном виробника. Щоб уникнути проблем, при покупці клієнт зобов’язаний перевірити правильність заповнення всіх даних в талоні. Незаповнений або неправильно заповнений гарантійний талон може бути причиною відмови в проведенні безкоштовного гарантійного обслуговування.
Основні поля, які обов’язково повинні бути заповнені, це:
- Модель і серійний номер виробу (заповнюється вручну або наклеюється наліпка),
- Дата продажу виробу,
- Друк і реквізити продавця,
- Підпис продавця,
- Підпис покупця.
У разі проведення робіт з установки сервісним центром обов’язково заповнюються відповідні поля.
Техніка, вироблена компаніями Whirlpool, Indesit і Hotpoint-Ariston може комплектуватися різними видами гарантійних талонів, в залежності від бренду, країни виробництва і типу техніки.
Гарантійний талон — це книжка з умовами гарантії формату А4 або А5. Зазвичай вона синього, чорного або темно-червоного кольорів.
Гарантійний талон формату А4 на техніку Hotpoint-Ariston:

Відрізні корінці і місце для заповнення відомостей про встановлення формату А4 на техніку Hotpoint-Ariston:

Гарантійний талон формату А5 на техніку Hotpoint-Ariston:

Також для здійснення гарантійного ремонту необхідна:
- Наявність офіційного гарантійного талона, який повинен містити назву виробу або модель, серійний номер, комерційний або індустріальний код, дату продажу, печатку продавця;
- Наявність фіскального або товарного чека продавця;
- Дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в керівництві користувача.
Важливо! Для здійснення гарантійного обслуговування, клієнту необхідно оформити заявку через гарячу лінію Whirlpool, Indesit або Hotpoint-Ariston за номером 0-800-30-20-30.
Дякуємо, що обрали ReStart!